Χαράς ευαγγέλια έχουν έρθει στη Ryanair, η οποία βρίσκεται εν μέσω ενός ξεκαθαρίσματος των αεροπορικών εταιρειών, μαζί με τις απεργιακές κινητοποιήσεις που υπάρχουν, αλλά δε δείχνει από την πλευρά της να επηρεάζεται, στην προσπάθεια μείωση του κόστους.

Αυτό δήλωσε ο επικεφαλής της Ryanair Μάικλ Ο’ Λίρι, προσθέτοντας ότι η Ryanair βλέπει «διψήφιες αυξήσεις» στους ναύλους αυτό το καλοκαίρι, παρά το γεγονός ότι είχε 15% μεγαλύτερη χωρητικότητα σε σχέση με το 2019.

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

Η τοποθέτηση του Ο’ Λίρι για το μέλλον της Ryanair

Ο Ο’ Λίρι σχολίασε ότι «κανονικά, αν προσθέταμε 15% σε χωρητικότητα, θα βλέπαμε διψήφια πτώση της τιμής. Αλλά οι τιμές αυξάνονται. Βλέπουμε διψήφια ανάπτυξη».

Ο επικεφαλής της Ryanair είπε ότι οι ναύλοι από ορισμένα περιφερειακά αεροδρόμια αυξήθηκαν λόγω της αλλαγής της ζήτησης από πιο πολυσύχναστα αεροδρόμια, υποστηρίζοντας ότι υπάρχει σημαντική ενίσχυση των αεροπορικών ναύλων στα περιφερειακά αεροδρόμια, όπως και στις πτήσεις στις κοντινές αποστάσεις λόγω των ακυρώσεων πτήσεων.

Ο ίδιος προβλέπει ότι οι περισσότεροι αερομεταφορείς θα κάνουν περαιτέρω μειώσεις χωρητικότητας στα χειμερινά δρομολόγια, εκτιμώντας ότι θα διανύσουμε μια περίοδο 3-4 ετών με αυξήσεις των ναύλων.

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

Θεωρεί επίσης ότι σε όποιες διαδρομές αφαιρεθεί χωρητικότητα δεν πρόκειται να επιστρέψει ποτέ, καθώς οι ανταγωνιστές θα έχουν καλύψει το κενό.

Τέλος, ο CEO της Rynair πιστεύει ότι μέχρι το 2025 θα δούμε ένα κύμα ενοποιήσεων αεροπορικών εταιρειών στην Ευρώπη. Θα μείνουν, όπως είπε. μόνο τέσσερις μεγάλες αεροπορικές εταιρείες – η Lufthansa, η Air France-KLM, η IAG, ιδιοκτήτρια της British Airways και η Ryanair. Θα μείνουν τρεις ακριβές παλαιού τύπου αεροπορικές εταιρείες και η Ryanair, τόνισε.



Source link

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.