Την ευελιξία για επανέκδοση εισιτηρίων ανακοίνωσε σήμερα (Παρασκευή 6 Μαρτίου) ο Ομιλος Lufthansa, με τη νέα διευρυμένη πολιτική απαλλαγής από χρέωση επανέκδοσης για τις αεροπορικές εταιρίες του Ομίλου (Lufthansa, SWISS, Austrian Airlines, Brussels Airlines, Air Dolomiti) να εφαρμόζεται τόσο σε υπάρχουσες όσο και σε μελλοντικές εκδόσεις εισιτηρίων σε όλο τον κόσμο. Επίσης, αυτές οι αεροπορικές εταιρείες σταματούν τις πτήσεις λόγω του κορωναϊού.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Ομίλου, σ’ ότι αφορά μελλοντικές κρατήσεις, με άμεση ισχύ και έως τις 31 Μαρτίου 2020, οι αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου θα άρουν τις χρεώσεις επανέκδοσης για όλες τις πτήσεις που θα εκδοθούν σε όλο τον κόσμο και θα προσφέρουν μια επανέκδοση δωρεάν, ανεξάρτητα από την κατάσταση της πτήσης που εκδόθηκε αρχικά. Οι επιβάτες μπορούν στο μέλλον να επανεκδίδουν τα εισιτήρια με νέα ημερομηνία έως και τις 31 Δεκεμβρίου 2020, χωρίς κάποια χρέωση.

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

Τι ισχύει για υπάρχουσες κρατήσεις

Η νέα πολιτική για υπάρχουσες κρατήσεις θα εφαρμοστεί παγκόσμια για όλα τα εισιτήρια που έχουν αγοραστεί πριν τις 05 Μαρτίου και με ημερομηνία ταξιδιού έως και τις 30 Απριλίου 2020.

Οι επιβάτες μπορούν να επανεκδίδουν τα εισιτήριά τους με νέα ημερομηνία έως και τις 31 Δεκεμβρίου 2020 χωρίς καμία χρέωση, ανεξάρτητα από την κατάσταση της πτήσης που εκδόθηκε αρχικά.

Ισχύουσα οδηγία

Για τις παραπάνω δυο πολιτικές, ο Ομιλος Lufthansa διευκρινίζει ότι τα αεροδρόμια αναχώρησης και προορισμού θα πρέπει να είναι ίδια. Αν ο αρχικός ναύλος δεν είναι πλέον διαθέσιμος, θα πρέπει να πληρωθεί η διαφορά και η επανέκδοση πρέπει να γίνει πριν από την αρχική ημερομηνία ταξιδιού.

«Με τη νέα αυτή πολιτική, οι αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου Lufthansa θέλουν να ανταποκριθούν στην επιθυμία πολλών επιβατών για πιο ευέλικτες επιλογές κρατήσεων και επανέκδοσης, κάτω από τις εξαιρετικές περιστάσεις που έχουν δημιουργηθεί από την εξάπλωση του κορονοϊού» αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.

«Λουκέτο» πασίγνωστης αεροπορικής εταιρείας λόγω κορωναϊού – «Βόμβα» στον τουριστικό κλάδο!

Μια από τις πιο δημοφιλείς αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους έβαλε «λουκέτο» λόγω του κορωναϊού! Τα αεροπλάνα της καθηλώθηκαν το βράδυ της Τετάρτης στα βρετανικά αεροδρόμια.

Η χαμηλού κόστους αεροπορική εταιρεία, εδώ και καιρό αντιμετώπιζε οικονομικά προβλήματα καθώς και εκείνη είχε επηρεαστεί από την μεγάλη κάμψη στις κρατήσεις λόγω κορωναϊού. Επίσης το Booking.com προχώρησε σε μια έκτακτη ανακοίνωση για τον κορωναϊό! Μπορείτε να δείτε εδώ τι ισχύει για ακυρώσεις και προκαταβολές;

Μέσα σε όλα βρέθηκε και μπροστά στην άρνηση της βρετανικής κυβέρνησης να της χορηγήσει δάνειο 100 εκατομμυρίων λιρών. Σύμφωνα με τους Financial Times, πηγές με γνώση της κατάστασης έλεγαν ότι η εταιρεία έχει πόρους για να επιβιώσει έως το τέλος Μαρτίου. Ο λόγος για την Flybe που βρισκόταν στα σχοινιά εδώ και καιρό, με τις τελευταίες εξελίξεις να την οδηγούν στο αδιέξοδο.



Source link

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *