Τον τελευταίο καιρό έχει δημιουργηθεί ιδιαίτερα μεγάλη κινητικότητα και δραστηριότητα γύρω από το Online Marketing (ή αλλιώς Internet Marketing) στην Ελλάδα. Το Online Marketing είναι από τους λίγους κλάδους που ανθίζουν μέσα στο δύσκολο οικονομικό περιβάλλον που διανύουμε και το κυριότερο.. αναμένεται να εξακολουθεί να ανθίζει..!

Τον τελευταίο καιρό έχει δημιουργηθεί ιδιαίτερα μεγάλη κινητικότητα και δραστηριότητα γύρω από το Online Marketing (ή αλλιώς Internet Marketing) στην Ελλάδα. Το Online Marketing είναι από τους λίγους κλάδους που ανθίζουν μέσα στο δύσκολο οικονομικό περιβάλλον που διανύουμε και το κυριότερο.. αναμένεται να εξακολουθεί να ανθίζει..!

Δείτε εδώ στοιχεία ανάπτυξης της Αγοράς Online Marketing στην Ελλάδα (Πηγή: iab Hellas)

Μια σημαντική μερίδα επιχειρηματιών, managers, και γενικότερα στελεχών επιχειρήσεων που έρχεται σε καθημερινή επαφή με την αναπόδραστη ανάγκη για ανάπτυξη των πωλήσεων και κατ’ επέκταση την επιβίωση της ίδιας την επιχείρησης, έχουν ενσωματώσει πλέον στην καθημερινότητά τους την προσπάθεια για προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών με χρήση του Internet. Πολύ συχνά δημιουργείται η αίσθηση ή ακούει κανείς σε meetings ότι.. «Tο ξέρουμε το internet.. το χρησιμοποιούμε καθημερινά, πόσο δύσκολο είναι να το αξιοποιήσουμε και να προβληθούμε αποδοτικά. Ας βάλουμε μερικά Banner σε Μεγάλα Site, ας παίξουμε λίγο με τα Keywords στο Google AdWords και θα είμαστε ΟΚ… Βλέποντας και κάνοντας, δεν χρειάζεται να το ψάξουμε και πολύ»

Η επιλογή ενός προϊόντος ή υπηρεσίας από τον πιθανό πελάτη είναι μια πολύπλοκη διαδικασία που εξαρτάται από πληθώρα παραμέτρους συμπεριφοράς, ψυχογραφικές, δημογραφικές, γεωγραφικές και άλλες. Το internet έκτος των άλλων, είναι ένα νέο σχετικά μέσο επικοινωνίας μεταξύ καταναλωτών και επιχειρήσεων.

Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι οι βασικές αρχές του Marketing όπως η ανάγκη για τμηματοποίηση της αγοράς, η ανάλυση συμπεριφοράς καταναλωτή, ο νόμος προσφοράς & ζήτησης κ.α. έχουν αλλάξει. Κάθε άλλο μάλιστα! Οι βασικές αρχές του Marketing γίνονται πιο σχετικές από ποτέ, διότι το internet προσφέρει τη δυνατότητα τόσο για άμεση και ακριβέστατη πραγματοποίηση μετρήσεων των ενεργειών Online Marketing, καθώς και για ταχύτατη πραγματοποίηση διορθωτικών ενεργειών όποτε απαιτείται.

Δια του λόγου το αληθές ας βάλουμε ένα TEST σε εσάς και σε εμάς…:

Οι Δέκα (10) Κρίσιμες Ερωτήσεις σχετικά με την Αγορά και τον Πελάτη που πρέπει να κάνει κάθε Επιχείρηση στον εαυτό της και που ακούει κανείς στο πρώτο μάθημα Marketing (Marketing 101), είναι οι ακόλουθες:

Q1: Ποιοι είναι οι Πελάτες σας;

Q2: Ποιο είναι το Προφίλ των Πελατών σας;

Q3: Ποιο είναι το Προφίλ των Επιθυμητών Πελατών σας;

Q4: Ποιοι είναι οι Πελάτες των Ανταγωνιστών σας;

Q5: Ποιο είναι το Προφίλ των Πελατών των Ανταγωνιστών σας;

Q6: Πόσο Πιστοί είναι οι πελάτες σας;

Q7: Ποια είναι η Διαδικασία με την οποία Αγοράζουν οι Πελάτες σας και ποια Κριτήρια ακολουθούν;

Q8: Πόσο καλά γνωρίζει η Αγορά την Εταιρεία σας;

Q9: Τι Πιστεύουν οι Πελάτες σας για τα Προϊόντα και τις Υπηρεσίες σας;

Q10: Γιατί οι Πελάτες σας Αγοράζουν από την Εταιρεία σας;

Προσπαθήστε να απαντήσετε σε αυτές τις ερωτήσεις έχοντας κατά νου τις ιδιαιτερότητες του Internet ως μέσο επικοινωνίας και το Online Marketing γενικότερα..

Έχουν σχέση οι ερωτήσεις με το Online Marketing ή απευθύνονται μόνο στο Marketing με πιο παραδοσιακά μέσα?

Πρέπει αυτές οι ερωτήσεις να προβληματίζουν τις εταιρείες που επιθυμούν να διαφημιστούν μέσω internet ή το Online Marketing έχει αποκλειστικά δικούς του κανόνες και προσφέρει Μαγικές λύσεις?

Τέλος, χρειάζεται η συνδρομή Ειδικών για την οργάνωση και το στήσιμο μίας Online καμπάνιας SEO πραγματοποιώντας εκτενές Marketing Analysis ή το internet την καθιστά περιττή?

Θέτοντας αυτούς τους προβληματισμούς περιμένουμε τις δικές σας απαντήσεις ή παρατηρήσεις και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για την άλλη εβδομάδα προκειμένου να παραθέσουμε τις δικές μας απόψεις επί του θέματος..

Δείτε περισσότερα:


 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *