Άλλο ένα μεγάλο «χτύπημα» ήρθε στη Ryanair, με τη γνωστή αεροπορική εταιρεία να βλέπει μια σημαντική απόφαση να λαμβάνεται, υψώνοντάς της «μπλόκο», μετά τη σκληρή δικαστική ετυμηγορία.

Συγκεκριμένα, οι Γερμανοί τουρ οπερέιτορ Schauinsland Reisen και Bentour Reisen αποφάσισαν να μην συμπεριλάβουν τη Ryanair στις πτήσεις των δυναμικών πακέτων τους.

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

Τα δυναμικά πακέτα επιτρέπουν στους ταξιδιώτες να κάνουν ξεχωριστά κρατήσεις υπηρεσιών χωρίς να αναγκάζονται να κάνουν κράτηση για συγκεκριμένο προεπιλεγμένο πακέτο.

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

Ο λόγος της σκληρής γερμανικής απόφασης

Όπως εξηγεί ο διευθύνων σύμβουλος του Bentour, Deniz Ugur, η απόφαση για τη Ryanair ελήφθη λόγω της «εμπορικής τακτικής» της αεροπορικής εταιρίας κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Ο κ. Ugur κατηγόρησε τη Ryanair ότι απέτυχε να συμμορφωθεί με την υποχρέωσή της να αποζημιώνει επιβάτες των οποίων τα ταξίδια ακυρώθηκαν λόγω των συνθηκών της πανδημίας. Η Ryanair πέρασε το κόστος σε εμάς, δήλωσε, κάτι το οποίο επιβαρυνόμαστε φυσικά εμείς ώστε οι πελάτες μας να παραμείνουν ικανοποιημένοι.

Όπως μεταδίδει το FVW, η μη καταβολή αποζημιώσεων κατέστησε αδύνατη τη διατήρηση εμπορικής σχέσης με την αεροπορική εταιρία στο μέλλον. Όπως επισήμανε ο κ. Ugur, υπάρχουν άλλοι αερομεταφορείς που συνεργάζονται με πολύ πιο δίκαιο και αξιόπιστο τρόπο, κάνοντας αναφορά στους Sun Express και Condor.



Source link

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *